Secara keseluruhannya, pengurusan bas pihak DPT adalah baik namun perkhidmatan dan layanan yang diberikan oleh pemandu mereka amat mengecewakan. Sebuah bas DPT telahtiba lewat tanpa memberi makluman awal kepada pihak AS dan kami beserta pelajar terpaksa menunggu selama 4 jam.
Di atas rasa tanggungjawab, kami telah membayar gantirugi kembali kepada semua penumpang bas tersebut.
Pihak kami akan berusaha untuk memperbaiki kelemahan ini untuk trip akan datang.
Jom Balik KB dan Al-Ansar Services mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pelajar yang menggunakan perkhidmatan kami dan memohon maaf di atas segala kesulitan yang dialami.
Semoga bertemu lagi di masa akan datang...
Selamat Hari Raya AidilFitri
Maaf Zahir & Batin
Bas DPT
Pelajar Menunggu di Astaka Padang Kawad UiTM.
Bas meninggalkan Padang Kawad UiTM.
No comments:
Post a Comment